September-helg, svampletning

Jag känner mig så jäkla vuxen. Jag och Alvaro har skaffat Coop-konto! Fantastiskt va? Vuxenpoäng till oss.

Helgen har spenderats med Alvaros familj och släkt på svampletning i de småländska skogarna. Väldigt stor släkt och väldigt trevlig släkt.

Har den senaste tiden uppmärksammat att jag på ett medvetet/omedvetet sätt håller mig ifrån ämnet cancer. Tidigare hade jag inga svårigheter att läsa bloggar, artiklar eller böcker med ämnet cancer. Men sen en tid tillbaka har jag inte haft någon lust att läsa om cancer. Det känns dock inte som någon jätteförlust, man tar del av sån information när man orkar och vill.

Höst. Jag gillar hösten. Så fina färger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0