Årsdagen

Idag är det tre år sen jag fick besked om att jag var cancersjuk. Det känns inget speciellt, mer än att jag är glad att det gått tre år och att jag tänkte överleva den här jävla sjukdomen.

Jag hade en riktigt bra dag igår. Jag var hyfsat pigg och sov inte på hela dagen. Sen krashlandade jag i sängen och där blev jag liggande. Det var riktigt tufft i morse. Jag hade frossa (febern höll på att stiga) och jag var trött. Så jag låg kvar i sängen och blev inte piggare för än vid 12-tiden.

På eftermiddagen hade min faster bokat en Upplevelse som present till min älskling och min pappa som båda fyllt år nyligen. Och jag var bestämd på att jag skulle orka följa med. Så vi åkte till en hästgård i närheten och fick åka häst och vagn till en hage där vi fikade lite. Det var så härligt. Jag har saknat att pyssla med hästar.

Nu är jag väldigt trött men kroppen vill inte sova. Det känns nästan som om jag är övertrött. Så jag kommer väl sova gott i natt.

Kommentarer
Postat av: Ulla Benerbäck

Vi tänker ofta på dig <3

2013-07-19 @ 12:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0