Pigg och glad

Jag försökte blogga igår, men min app på telefonen ville inte som jag. Jag gjorde i alla fall röntgen igår. Det gick hyfsat smärtfritt, förutom att jag hade svårt att dricka 1,5 liter vatten med kontrastvätska i (inte för att det smakar något annat än vatten, utan för att jag den här behandlingsomgången haft svårt för vatten av någon konstig anledning).

Sen blev jag upphämtad av pappa och vi åkte till landet. Skönt att få komma ut hit och få träffa mina älskade vovvar. Tydligen hade dom skött sig exemplariskt på Hundhotellet. Då blir man stolt matte!

Var hyfsat trött igår och somnade på soffan vid 21. Gick och la mig vid 22, och sov gott fram till 04. Sen dess har jag varit pigg och vaken. Jag vet inte vad det är som gör att min kropp tycker att 04 är en bra tid att vakna. Men jag får bara ta och försöka somna om nu.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0