Pyton!

Jag har mått riktigt dåligt de senaste dagarna. Pulsen har varit ganska hög (Den har legat mellan 80 och 130 i vila) och kroppen har varit så trött, så trött.

Lyckades ändå komma iväg till blodprovstagningen i fredags och värdet hade sjunkit till mer normala 11. Men behövde fortfarande inte några fler sprutor.

Sen dess har jag i princip varit sängliggandes. Jag har inte orkat göra mycket. Igår låg jag i vår utbäddade soffa på landet hela dagen, förutom när det var mat. Då lyckades jag ta mig upp till matbordet.

Vad det beror på att jag är så trött vet jag inte exakt. Klart att det beror på behandlingen, men varför det kommer nästan en vecka efter avslutad kur förstår jag inte. Det blir till att prata med Lidbrink om det på tisdag.

Jag känner mig fortfarande öm och trött i kroppen. Vi får se hur mycket jag orkar idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0