Flåset

Idag var jag otroligt trött när jag vaknade. Jag vaknade i och för sig ganska tidigt på grund av att Alvaro kom hem vid halv 8 och skulle lägga sig och sova. Det är svårt att inte vakna då. Men jag sov faktiskt bättre i natt än natten innan. Även om jag fortfarande inte sov lika bra som jag gör när Alvaro sover bredvid mig.
 
Jag har fixat hundpensionat för mina två vovvar i nästa vecka när jag ska ligga på sjukhus. Jag hatar att lämna bort dom, men vad ska man göra när ingen jag känner kan ta hand om dom? Jag vet att i alla fall den ena vovven trivs bra där på pensionatet. Det är i alla fall lite skönt att veta. (Jag tror att den andra vovven också tycker att det i alla fall är okej att vara där. Även om hon trivs bäst hemma med oss.)
 
Jag har riktigt dåligt med energi just nu. Det är jobbigt att känna att kroppen knappt orkar stå upp utan att jag börjar flåsa. Och idag är det dags för blodprov, så idag måste jag ta mig ut och åka till sjukhuset. Alvaro ska följa med mig, så det känns skönt att jag inte behöver åka själv.
 
Dags att ta tag i den här dagen. Jag har inte varit utanför dörren sen i lördags. Så det är väl dags idag då.
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Hej Edit!
Hittade din blogg när jag tittade runt lite om osteosarkom. Jag heter Eva och min 18-åringe son Ted, har oxå en ovanlig variant som de inte sett tidigare i Sverige och endast 3 fall tidigare i USA. Den verkar inte utvecklas så snabbt som "vanligt" osteosarkom, han var 12 år när vi upptäckte hans sjukdom. (trots att det tog ytterligare flera år innan han fick diagnos pga okunniga tumörortopeder på Karolinska).

Vill säga att du är en underbar tjej och matte som är otroligt stark och duktig!

Önskar jag kunde hjälpa dig med dina hundar men vet inte hur de går ihop med våra vovvar...Vad har du för raser?
Varma kramar från en beundrarinna!

2013-06-22 @ 20:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0