Läkarbesök och blodvärde

Det har varit riktigt jobbigt de senaste veckorna med flåset. Jag flåsar så fort jag ställer mig upp och går några steg. Kroppen känns jättetrött. Jag har trott att det beror på lungorna eller luftrören. Så jag hade sett fram emot dagens läkarbesök gör att få svar.

Men det är troligtvis mitt blodvärde. Sen senaste behandlingen har det sjunkit från 127 till runt 100. Läkaren (som inte var min vanliga läkare) ville avvakta och se om kroppen löser det själv. Annars får jag blod på torsdag.

Det känns skönt att veta att det är pga blodvärdet som min kropp inte riktigt hänger med. Jag har målat upp 700 olika scenarion kring vad det kan vara. Tyvärr funkar ju hjärnan så, i alla fall min. Vid några tillfällen har jag nästan trott att mina dagar var räknade..

Men nu är det inte så! Skönt att känna. Fick en annan medicin för att få upp slem i lungorna. Hoppas att den hjälper mig också.

Behandling som planerat på torsdag. Ska bli gött att ge skitcancern en omgång till!

Kommentarer
Postat av: Catrin

Hej Edit! Jag har nyss hittat till din blogg.
Vilken kämpe du är!! Positivt tänkande och rätt kost kommer man en bra bit med.
Förstår att du tycker det är jobbigt att lämna bort dina hundar. Jag har själv ett litet gäng chihuahuor.
Må så gott du kan!
Kram Catrin

2013-06-24 @ 22:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0