Celebert besök!

Fick besök av min läkare Lidbrink idag. Hon ville kolla hur det går, hon var påväg på semester såhär över kristiflygare, så hon ville bara se hur jag mådde.

Och jag mår bra. Det är klart att det är segt att ligga på sjukhus, och hon skulle kolla upp om det finns något smidigare sätt att göra det här på, så att det inte tar så många dagar. Kanske till nästa gång. Men annars idag har jag haft fullt upp med att försöka få tag på mediciner som jag ska ha med mig hem i morgon. Det är ju en hel vetenskap, och det försvårar saken att det är röd dag i morgon och apoteken har stängt här på KS. Dessutom ligger jag på en avdelning som vanligtvis inte brukar hantera sarkompatienter, så dom har inte jättebra koll på vilka mediciner och medicinscheman jag ska ha med mig hem i morgon. Det är tur att jag gjort det här förut, så att jag vet att jag ska ha ett nedtrappningsschema på medicinerna.
 
Annars har jag sovit på förmiddagen (jag har varit riktigt seg idag) och sen har det strulat lite med droppet och pumparna som ska pumpa in cyton i kroppen. Två sjuksköterskor och tre pumpar senare så fungerade det!
 
Något att se fram emot i morgon är i alla fall att jag 1, får gå hem, och 2 innan jag går hem är det handbollsfinaler som går på svtplay som jag kan roa mig med! Så rent krast måste jag bara fördriva tiden fram till kl 14.00 i morgon. Sen är det handboll, Och i kväll är det hockey. Och innan dess får jag besök av min älskling. Så livet är inte så mycket piss ändå. Man får njuta och längta till de roliga sakerna i livet!
 
Och appropå att längta. Jag har själv kommit på att jag ska kolla upp lite resmål till vintern. Jag och Alvaro hoppas på att komma iväg på någon resa i vinter, även om det bara är för någon vecka. Jag har kollat runt lite och Mexico verkar som ett toppenalternativ! Vi får se vad som händer och sker, men att njuta av härliga bilder på internet är aldrig fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0