Drar ut på tiden!

Jag hade räknat med att få åka hem senast torsdag fm. Men det verkar dra ut mycket på tiden här på sjukhuset. Av någon anledning har jag väntat i en timme nu på att få min nya cytostatikakur och än har inte sjuksköterskan kommit in och kopplat in den. Jag förstår inte vad som tar sån tid!
 
Och ju längre tid hon tar på sig, desto senare ikväll kommer nästa cytodropp kunna kopplas in, och sen tidigt i morgon bitti för att ta ända till i morgon förmiddag innan jag kan börja med min nästa cytokur som ska gå på 24 timmar. Och ju senare blir det ju att jag får komma hem.

Men jag hoppas att jag får komma hem senast torsdag kväll. Det skulle vara bedrövligt om jag måste vänta ända till fredag bara för att alla byten tar sån tid!
 
Usch, nu ska jag sluta vara bitter. Dom jobbar så hårt och snabbt dom kan för att få allt att fungera. Dom har ju andra patienter också.

Och nu är det middag. Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0